დღე 24, 25
04.04.18/ 11.04.18
თემა: "სუპერსიჩქარე"
აღნიშნული მეთოდი უვითარებს მოსწავლეებს სიტყვების მყისიერად და ავტომატურად ცნობის უნარს, ამახსოვრდებათ ბევრი მეტყველებაში ხშირად გამოყენებული სიტყვის გრაფიკული ხატი და უვითარდებათ სწრაფად კითხვის უნარი.
მოსწავლეებს დავურიგე "სუპერსიჩქარის" სიტყვების სია (მეორეკლასელთათვის საკმარისი რაოდენობაა 150 სიტყვიანი სია, რომელიც აღებულია ცნობადი სიტყვების ნუსხიდან).
დავაწყვილე ერთმანეთთან დაბალი და მაღალი მოსწრების მქონე მოსწავლეები, მივეცი დრო რამდენიმე წუთი, რათა გადაეხედად სიტყვებისთვის და ვთხოვე მიმდევრობით წაეკითხათ მოცემული სიიდან სიტყვები რაც შეიძლება სწრაფად, გაელვებასავით, ანუ "სუპერსწრაფად". დავინიშნე ერთი წუთი და დროის ამოწურვისთანავე შევაჩერე წყვილი და მოვანიშნინე ბოლოს წაკითხული სიტყვა, შედეგის გაუმჯობესებისათვის მივეცი მათ შანსი კიდევ ერთხელ წაეკითხათ, მაგრამ კითხვას იწყებდა მეორე მოსწავლე, ასე რომ ორივე მოსწავლეს მოუწია ყველა სიტყვის წაკითხვა.
04.04.18/ 11.04.18
თემა: "სუპერსიჩქარე"
აღნიშნული მეთოდი უვითარებს მოსწავლეებს სიტყვების მყისიერად და ავტომატურად ცნობის უნარს, ამახსოვრდებათ ბევრი მეტყველებაში ხშირად გამოყენებული სიტყვის გრაფიკული ხატი და უვითარდებათ სწრაფად კითხვის უნარი.
მოსწავლეებს დავურიგე "სუპერსიჩქარის" სიტყვების სია (მეორეკლასელთათვის საკმარისი რაოდენობაა 150 სიტყვიანი სია, რომელიც აღებულია ცნობადი სიტყვების ნუსხიდან).
დავაწყვილე ერთმანეთთან დაბალი და მაღალი მოსწრების მქონე მოსწავლეები, მივეცი დრო რამდენიმე წუთი, რათა გადაეხედად სიტყვებისთვის და ვთხოვე მიმდევრობით წაეკითხათ მოცემული სიიდან სიტყვები რაც შეიძლება სწრაფად, გაელვებასავით, ანუ "სუპერსწრაფად". დავინიშნე ერთი წუთი და დროის ამოწურვისთანავე შევაჩერე წყვილი და მოვანიშნინე ბოლოს წაკითხული სიტყვა, შედეგის გაუმჯობესებისათვის მივეცი მათ შანსი კიდევ ერთხელ წაეკითხათ, მაგრამ კითხვას იწყებდა მეორე მოსწავლე, ასე რომ ორივე მოსწავლეს მოუწია ყველა სიტყვის წაკითხვა.
No comments:
Post a Comment