დღე 21, 22, 23
07.03.18/ 21.03.18/ 28.03.18
სამუშაო თემა: "კითხვა ბუქსირით"
ეს მეთოდი ავითარებს უშეცდომოდ კითხვის, აქტიური მოსმენის, ყურადღების კონცენტრირების უნარს.
მოვამზადე ტექსტები: "ჭიანჭველა და ფუკარი" და "როგორ გაჩნდნენ დინოზვრები".
ტექსტები თვალსაჩინოდ განვათავსე დიდ ფორმატზე და წავუკითხე მოსწავლეებს, ისინიც ექოდ კითხულობდნენ, მოულოდნელად შევცვალე კითხვის ტემპი, ხმის ტემბრი და ტონი და მოსწავლეებიც ცდილობდნენ მსგავსად წაეკითხათ ტექსტები. ამის შემდეგ როლები შევცვალეთ და მასწავლებლის, ანუ წამყვანი მკითხველის როლი შეასრულა სხვადასხვა წყვილმა, რასც მოსწავლეები ხალისით შეხვდნენ.
07.03.18/ 21.03.18/ 28.03.18
სამუშაო თემა: "კითხვა ბუქსირით"
ეს მეთოდი ავითარებს უშეცდომოდ კითხვის, აქტიური მოსმენის, ყურადღების კონცენტრირების უნარს.
მოვამზადე ტექსტები: "ჭიანჭველა და ფუკარი" და "როგორ გაჩნდნენ დინოზვრები".
ტექსტები თვალსაჩინოდ განვათავსე დიდ ფორმატზე და წავუკითხე მოსწავლეებს, ისინიც ექოდ კითხულობდნენ, მოულოდნელად შევცვალე კითხვის ტემპი, ხმის ტემბრი და ტონი და მოსწავლეებიც ცდილობდნენ მსგავსად წაეკითხათ ტექსტები. ამის შემდეგ როლები შევცვალეთ და მასწავლებლის, ანუ წამყვანი მკითხველის როლი შეასრულა სხვადასხვა წყვილმა, რასც მოსწავლეები ხალისით შეხვდნენ.
No comments:
Post a Comment