Saturday, June 9, 2018

შემაჯამებელი რეფლექსია

საწრეო მუშაობა "გაწაფული, გამართული კითხვა"  ჩავატარეთ 2017-2018 სასწავლოწელს.  ეს აქტივობა უცხო იყო მოსწავლეებისათვის, ისინი ინტერესით შეხვდნენ ამ იდეას და აქტიურად ერთვებოდნენ პროცესში. შედეგად შესამჩნევად გააუმჯობესეს გაწაფული, გამართული კითხვა. გახდნენ უფრო გახსნილები, კომუნიკაბელურები. ისწავლეს წყვილში და ჯგუფში მუშაობა და რაც მთავარია, გამოთქვეს სურვილი და მომაწოდეს იდეები შემდგომში სამუშაოდ.
პროცესი სხვადასხვა ტიპის აქტივობებით იყო დატვირთული, მოსწავლეებს განსაკუთრებით მოეწონათ აქტივობები "მკითხველთა თეატრი", "სუპერსიჩქარე", "უცნაური ხმებით წაკითხვა", "კითხვა ბუქსირით" და "კითხვის მატარებელი".
დაგეგმილი გვქონდა აქტივობები: "დეკლამაცია- სასცენო კითხვა" და "მოსწავლის წაკითხული აუდიო-ჩანაწერი", სამწუხაროდ ამ აქტივობების გატარება ვერ მოვახერხეთ და შემდეგისათვის დავგეგმეთ.
საერთო ჯამში შეიძლება ითქვაას, რომ გაწეული სამუშაო ნაყოფიერი იყო როგორც მოსწავლეებისათვის, ასევე ჩემი საქმიანობისათვის, რადგან ამან გაამრავალფეროვნა სასწავლო პროცესი და ჩემი მოსწავლეებთან ურთიერთობა.



No comments:

Post a Comment