30.05.2018
თემა: განმეორებითი კითხვა
ეს მეთოდი გულისხმობს ერთი და იმავე ტექსტის რამდენჯერმე წაკითხვას. სასურველია ტექსტის წაკითხვას შორის იყოს ერთდღიანი შუალედი და შესაძლებელია ტექსტის წალითხვა მოხდეს მიყოლებით, პაუზების გარეშე.
შსევარჩიე ტექსტი "უცნაური ბაყაყები" და ვთხოვე მოსწავლეს, რომ წაელითხა მითითებული მონაკვეთი შეუჩერებლად მისთვის სასურველი ბუნებრივი სიჩქარით. ტექსტის საკუთარ ვარიანტში მოვინიშნე მოსწავლის მიერ დასვებული შეცდომები და წამზომის გამოყენებით დავინისნე დრო, რომელიც მოსწავლემ ტექსტის კითხვას მოანდომა. მიღებული შედეგების გათვალისწინებით გამოვიანგარიშე წუთში სწორად წაკითხული სიტყვების რაოდენობა სპეციალური ფორმულის გამოყენებით. ეს მეთოდი ხელს უწყობს კითხვის სიჩქარის ზრდას, სიტყვებისა და ფრაზების უშეცდომოდ კითხვის უნარს, ყურადღების კონცენტრირების და სათანადო ინტონაციით კითხვის უნარებს.
თემა: განმეორებითი კითხვა
ეს მეთოდი გულისხმობს ერთი და იმავე ტექსტის რამდენჯერმე წაკითხვას. სასურველია ტექსტის წაკითხვას შორის იყოს ერთდღიანი შუალედი და შესაძლებელია ტექსტის წალითხვა მოხდეს მიყოლებით, პაუზების გარეშე.
შსევარჩიე ტექსტი "უცნაური ბაყაყები" და ვთხოვე მოსწავლეს, რომ წაელითხა მითითებული მონაკვეთი შეუჩერებლად მისთვის სასურველი ბუნებრივი სიჩქარით. ტექსტის საკუთარ ვარიანტში მოვინიშნე მოსწავლის მიერ დასვებული შეცდომები და წამზომის გამოყენებით დავინისნე დრო, რომელიც მოსწავლემ ტექსტის კითხვას მოანდომა. მიღებული შედეგების გათვალისწინებით გამოვიანგარიშე წუთში სწორად წაკითხული სიტყვების რაოდენობა სპეციალური ფორმულის გამოყენებით. ეს მეთოდი ხელს უწყობს კითხვის სიჩქარის ზრდას, სიტყვებისა და ფრაზების უშეცდომოდ კითხვის უნარს, ყურადღების კონცენტრირების და სათანადო ინტონაციით კითხვის უნარებს.
No comments:
Post a Comment