25.10.2017
დგევანდელი დღეც წყვილში კითხვას დავუთმეთ, მაგრამ სხვა პრინციპით: წყვილები იქმნება ისე, რომ ერთი შედარებით კარგი მკითხველია, მეორე ნაკლები. და თანაბრად გაწაფული მოსწავლეები ქმნიან წყვილებს. ვიმუშავეთ თექსტზე: "ჭაღარა წვიმა", გავანაწილე ტექსტის მონაკვეთები, ირველი აბზაცი წაიკითხეს პირველმა ნომრებმა, მეორე- მეორეებმა და ა.შ. შემდეგ შეიცვალა ნომრები, ბოლოს მოსწავლეებმა შეაფასეს როგორც საკუთარი, ისე მეწყვილის მიერ წაკითხული.
დგევანდელი დღეც წყვილში კითხვას დავუთმეთ, მაგრამ სხვა პრინციპით: წყვილები იქმნება ისე, რომ ერთი შედარებით კარგი მკითხველია, მეორე ნაკლები. და თანაბრად გაწაფული მოსწავლეები ქმნიან წყვილებს. ვიმუშავეთ თექსტზე: "ჭაღარა წვიმა", გავანაწილე ტექსტის მონაკვეთები, ირველი აბზაცი წაიკითხეს პირველმა ნომრებმა, მეორე- მეორეებმა და ა.შ. შემდეგ შეიცვალა ნომრები, ბოლოს მოსწავლეებმა შეაფასეს როგორც საკუთარი, ისე მეწყვილის მიერ წაკითხული.
No comments:
Post a Comment